Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Mölln, Duitsland van Janny Kloosterziel - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Mölln, Duitsland van Janny Kloosterziel - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen

Door: Janny

Blijf op de hoogte en volg Janny

24 Januari 2018 | Duitsland, Mölln

De koffer is gepakt. Nog 1 nacht thuis slapen en 1 nacht in een hotel bij Schiphol. Dan gaat het avontuur beginnen. Ik heb er zin in.

  • 24 Januari 2018 - 17:10

    Roel:

    Dank voor dit pre "reisverslag" .
    Veel plezier en zorg goed voor je zelf.

  • 25 Januari 2018 - 08:19

    Marry :

    Lekker geslapen?? of toch nerveus.

    lieve groet en geniet ervan
    Marry

  • 28 Januari 2018 - 11:58

    Marlies:

    Ha Janny. Fijn te lezen dat je op de plaats van bestemming bent. Het klinkt heel positief tot nu toe.
    Ik wens je een heel mooie leerzame tijd met vele mooie ervaringen. Volg je met belangstelling
    Liefs, Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janny

Vanaf 26 januari ga ik acht weken vrijwilligerswerk doen op scholen in de townships van Phalaborwa in Zuid-Afrika. Ik heb er veel zin in en hoop, dat ik iets kan betekenen voor de kinderen aldaar. Wat het allemaal precies inhoudt zal ik daar gaan ervaren.

Actief sinds 13 Jan. 2018
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 7621

Voorgaande reizen:

26 Januari 2018 - 23 Maart 2018

Zuid-Afrika

Landen bezocht: